Tuesday 16 August 2011

sekian lama.

Hari brganti hari.Mase semakin lame semakin meninggalkn kita.Aku disini sentiase menuggu dirimu.Tidak kira siang atau malam,kau sntiase di ingatan aku.Tak sabr rasenye utk brjumpa dgn dri kau.Aku rindukn pelukan dari kau.Ciuman dari kau.Belaian mnje yg kau berikan pda aku.Ak menanti dn mngira hari utk bertemu dgn dri kau.Aku cuba jdi seseorang yg kau mhukan.Aku cube utk mnjga kau dgn shabis baek.Kerna kaulh segalanya bg aku.Tiada sesiapa yg dpt ganti tmpt dri kau di hati aku ini.Bagi aku,kau lah yg terbaek utk ak.Tetapi ad 1bnda yg amt aku risaukan iatu kau akn pergy meniggalkn aku suatu hari nti.Jika tnpe dri kau,aku takkkn jadi sebegini sepertimana ak telah brjaya sekarang.Merubah dri ak mnjadi positif.Terima kseh atas segalanya aku ucapkan.Kau lh kekasih ak yg pertama dn yg terakhir dlm hdup ku.Smoga kita akn kekal selamanya...:D

1 comment:

  1. kau tipu aku kan . kau cakap kau sayang aku . tapi senang sangat kau ade awek laen . kau tipu aku kau tahu takk . kau ngan perempuan tuhh sebelum kite clash lagi . kau tahu takk aku benci kau sangat sangat !

    ReplyDelete